piątek, 7 maja 2010

Wypasiony dolar!

Worek dobrej kasy!
Jo & Co - przysyłajcie, co możecie!!!
Kurs dzisiejszy i moja wymiana, to 1 $ =  3,24 zł !!!!!!!! 
Bajerek!!! Takiej dziennej zmiany, to nawet najstarsi cinkciarze z Abrahama nie pamiętają! Dzieje się tak przez kryzys w Grecji - w rezultacie oni biedni, a my mamy więcej kasy na wiechę, która, jak wspomniałam, odbędzie się na 99%  14-go, w piątek, ok. 12.00-13.00 (potwierdzę to w poniedziałek lub wtorek)
Zawsze dobra pogoda

Idąc z kantorka do banku natknęłam się na ciekawostkę, której jeszcze kilka dni temu (chyba) nie było - Pogodynka w Gdyni - nic dodać, nic ująć - europejskie miasto!

Ponieważ  przemieniłam zieloną kasę, na świetny kwitek z banku, to kupiłam w imieniu Jo & Co garnuszek na Dzień Matki! O takim garnuszku wielokroć rozmawialiśmy, a teraz nasze marzenia mogły się wreszcie spełnić! Mój maleńki garnuś ma "tylko" 9 litrów pojemnosci i termostat, no i  jest nieziemsko elektrycznie-cudny!
Garnuszek
Ooo, jak bardzo sie cieszę!
Ooo, jak chętnie bedę gotować w ilościach stołówkowych!
Ooo, jak bardzo Wam dziękuje Moje Kochane Moje Dzieci!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz