poniedziałek, 10 maja 2010

Viva Mexico #2

Niżej jest kopia tego posta, który Krzyś umieścił w blogu #1.
Wydaje mi się, że lepiej będzie, jak tam zostawimy  sprawy budowlane, poszerzone o sprawy ogólno-domowo-różne, inaczej mówiąc - od zera do duperela, a tutaj będziemy pisać o wszystkim, co tylko nam wpadnie pod klawisze! Propozycja OK?


Viva Mexico !!!



Przez ostatnich pare dni odbijala nam palma. Brakowalo mi kompa, komorki i gps'u. Ruiny mielismy w naszym resorcie wiec z wycieczek bylismy usprawiedliwieni. Myslalem o Was wszystkich duzo i cieplo!!!

7 komentarzy:

  1. A jakie to miasto w Meksyku? Brak netu i ruiny... Musieliście jednak strrrasznie cierpieć!
    Ale i tak macie fajne pyski!

    OdpowiedzUsuń
  2. No i jak nazywa sie to miasto w Meksyku?

    OdpowiedzUsuń
  3. AAAA! To piekne miejsce wybraliscie!

    - Playa del Carmen jest miastem i sidzibą gminy Solidaridad położonym w północnej części meksykańskiego stanu Quintana Roo. Po miastach Cancún i Chetumal jest to trzecie pod względem wielkości miasto w tym stanie. Miasto leży na wybrzeżu Morza Karibskiego -

    OdpowiedzUsuń
  4. Morza Karaibskiego Siostrzyczko, Ka-ra-ib-skiego!! (patrz Twoj komentarz w innym blogu!) He, He, he!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie byłam, nie widziałam, nie wiem!!! Ale tak, czy inaczej, odszczekałeś się Braciszku!
    A Karibskie Morze było w tym blogu, Ukochany Bracie - patrz pietro wyżej na tej samej stronie! He, he, he!!~!

    OdpowiedzUsuń
  6. A cytat z tym bykiem był skopiowany żywcem z:
    http://wikipedia.wp.pl/wiki/Playa_del_Carmen
    czego moja tępa głowa nie dojrzała

    OdpowiedzUsuń