piątek, 12 listopada 2010

Parkowanie

Przedwyborcze igrzyska
Autor: Maciej Czarniak
Uwierzycie?! Ja z trudem i oczyma na wierzchu!
Ale cóż, stało się i, co gorsza,  jest nieodwracalne!!!
I na tym nie koniec, bowiem jeszcze mamy nową promenadę, ale akurat z tym pomysłem się zgadzam - Kaczorowskiemu przynajmniej należało się!
Teraz, to naprawdę cieszę się, że wyemigruję do innej gminy! Choć może i mnie zaraza ogarnie
i zacznę drzewom w lesie nadawać imiona... Strach pomyśleć, co z oszołomionym ludzkim umysłem może się stać!

3 komentarze:

  1. A tak lubilem Kamienna Gore!! Teraz sie niestety zeszczurzyla i zkaczala! Juz chyba tam na gore sie wiecej nie wdrapie. Piekne rzeczy sie dzieja u Was! Niedlugo Kaczory beda mialy wiecej ulic, klombow, rond, pomnikow, etc, itp.... niz Kopernik, Papiez, Pilsudzki, Pulawski i Kosciuszko razem do kupy. Dla mnie,.... po prostu wstretne, odpychajace i palec mi sie prostuje by wepchnac go do gardla. Mozecie mnie przestac lubic za te slowa, ale ja to po prostu tak to czuje. Wszedzie sa granice, ale tu histeria moherowa bierze gora nad rozsadkiem. Gdynia sie zeszczurza!! Obluda, pycha i brak szacunku dla naprawde wielkich zasluzonych temu zpingwinowatemu krajowi! Proponuje zmienic nazwe na Wygode Kaczorow!! W koncu niedaleko stawy, szuwary i atmosfera politycznie poprawna. Przeciez bedziemy myslec tylko o dzikim ptactwie i pieknie natury

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygody nie oddamy! Przywiążemy się, położymy się, a nie oddamy!
    Tam zresztą, tylko lisy i sarenki, a z ptactwa szlachta: łabędzie i żurawie, którym, jak wiadomo, kaczki mogą jedynie zadki podcierać!

    OdpowiedzUsuń
  3. Niektórzy tak to skomentowali:
    http://seaman.salon24.pl/247930,maria-i-lech-kaczynscy-w-sercu-gdyni
    w sumie..., całkiem ładnie

    OdpowiedzUsuń