czwartek, 19 sierpnia 2010

Urodziny Jurka K.

10 komentarzy:

  1. my Pawlicko - Banyard tez!!!! wielka buzka

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiscie sie przyłączam!!!!!!(tylko nie wiem czy sie znamy!?)

    OdpowiedzUsuń
  3. Marychna, toż to, TEN Jurek - Kowalski zresztą, znany Ci, znany... :) Obecnie buja się gdzieś tam w Afryce i nie ma internetu, wróci, zobaczy i się wyszczerzy z radości, żeśmy o nim nie zapomnieli!
    Przy okazji proszę - daj kilka archiwaliów gdyńskich również na tego tutaj naszego, wspólnego, bloga. Może powoli utworzymy niezły album historiami naszymi pisany!

    OdpowiedzUsuń
  4. A kto z Was jeszcze Jurka nie zna, to go pozna w październiku i - obiecuję - nie zapomni!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesliz to te wjasie to jako czesc "reszty Swiata" tez sie przylaczam wraz z moimi dziewczynami! Jurku!!! -Najlepszego!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. baronie, proszę o przetłumaczenie, bo Я не понимаю, что это значит: "Jesliz to te wjasie"

    OdpowiedzUsuń
  7. Jureczku! My Erecińscy też się dołączamy i śpiewamy:STO LAT,STO LAT.......;NIECH MU GWIAZDA POMYŚLNOŚCI.......

    OdpowiedzUsuń
  8. Baron tlumaczy: "Jesli to jest wlasnie Jurek to jako czesc reszty swiata........"

    Poraz kolejny tlumacze rowniez mojej Siostrze, ze czaem trudno mi jest poprawnie wypowiadac i przelewac to na klawiature, tak jak by moja Siostrzyczka chciala, jezdzac po choiciazby po Gorach Skalistych, trzymajac kierownice jedna reka i oczy miec na kompowym ekranie, a nie w kierunku jazdy!
    I tak mi niezle wyszlo. Jestem z siebie dumny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Abo wiesz..., u nas jezdzi sie przodem do najwiekszej szyby, rece sie ma na 13.45, oczy sie ma tam, gdzie powinny byc i tak po prostu sie jezdzi, zawsze w odpowiednim kierunku. Jesli zas chodzi o komputer, to jest to bardziej skomplikowana czynnosc. Mianowicie, siada sie przodem do ekranu, obie rece ma sie na klawiszach, z reguly zrobionych przez malenkie chinskie raczki, a oczy kieruje sie na takie cos, co swieci i w dzien i w nocy. I teraz czytaj tu, bo to najwazniejsze: my nigdy niczego nie przelewamy na klawiature, bo boimy sie pokrecenia pradem! Mozesz wiec byc z siebie dumny, bo jak widac, odwagi Ci nie brak!!!!
    No, i tutaj do pisania postow w trasie, preferowane sa niziny, znacznie wygodniejsze dla kierowcow! Ale o tym wszystkim przekonasz sie juz wkrotce sam, bo do pazdziernika juz niewiele dni zostalo!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. O-żesz, teraz dopiero zobaczyłam, że w życzeniach, zżarłam "y" w wyrazie "życzymy" - dziwne, nie jechałam przecież przez Góry Skaliste....

    OdpowiedzUsuń