piątek, 20 sierpnia 2010

Trochę uśmiechu

Uśmiechnijcie się nieco moi Mili...




A np., to - niezmiennie pouczające i zawsze aktualne!!!!!


Teraz z innej beczki: - Kto z Was pamięta Smoka Danka Filomidanka, z bajki produkcji bodajże brytyjskiej (pierwsza połowa lat siedemdziesiątych???)
Czyli, kto pamięta:
- Smoka z Kosmosu, któremu dwójka dzieci pomagala w przeżyciu na Ziemi.
- Smoka, który szukał na Ziemi środka antygrawitacyjnego, a którym okazał się pszczeli miód.
- Smoka, ktorego karmiono węglem ze składu opałowego...
Proszę o dalsze szczegóły!!!!
Tu uwaga do mojego Brata: - proszę, nie przypominaj mi, że mojego któregoś tam narzeczonego, przezywałeś właśnie: "Danek- Filomidanek"....!!!!

11 komentarzy:

  1. i nadal nikt nie pisze o filomidanku!!!! DRAGI W WODZIE!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Luudzieeeee! Kto pamięta Filomidanka?! Odpowiedzcie, bo moje dziecko jest przekonane, że trawka mi pamieć zadymiła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. i to coraz bardziej jestem przekonana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A to się zdziwisz!!!! Masz tu linki - poczytaj sobie!!!!

    1. http://www.imdb.com/title/tt0279763/

    A tu spojrzyj babulcu na "dyskusje"!!!!!

    2. http://www.filmweb.pl/film/Danny+the+Dragon-1967-146194

    No i zatkalo ruskie kakalo, co?!

    OdpowiedzUsuń
  5. nie zatkalo - po ang jakbys napisala to pewnie ktos by odpisal....a tobie nadal nikt nie pomaga :) a co z niewidzialnym statkiem kosmicznym??? no ale nic w takim razie jeszcze raz : CZY KTOS PAMITEA Dannicaforilithermidor'a?? Prosze pomozcie mojej mamie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, pomóżcie, bo nie wytrzymam z tym dziewczyniskiem! Znalazla sobie Dannicaforilithermidorka!

    OdpowiedzUsuń
  7. A już serio, - tak, Joanna ma rację - Danek Smokofilomidanek, to nie inaczej, tylko Dannicaforilithermidorek!!! Ale trochę trudniejsze do wymówienia...
    No i gdzie są dzieci, które w latach 1966-1967 oglądały te filmy?!

    OdpowiedzUsuń
  8. ja pamietam smokofilomidanka..byl super i tez mi nikt nie wierzy, że taki był:))))

    OdpowiedzUsuń
  9. ja tez pamiętam :) nawet muzyczka mi dźwięczy w uszach :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... i zrobiła się już gromadka oglądaczy smokofilomidanka!

      Usuń
  10. 55 year old VP Quality Control Fonz Klagges, hailing from Sioux Lookout enjoys watching movies like Aziz Ansari: Intimate Moments for a Sensual Evening and Dance. Took a trip to Rock Art of the Mediterranean Basin on the Iberian Peninsula and drives a Jaguar C-Type. tutaj sa wyniki

    OdpowiedzUsuń