niedziela, 13 czerwca 2010

ogrodek krzysia i Emili

Masz racje, na wczesniejszych zdjeciach to irysy i hamerykanska odmiana akacji. Poza akacja mam jeszcze jedna czeremche, klony, dwa jesiony, sosny, swierki, jednego deba i pare drzewek owocowych. Na kwiatach sie nie znam. Wiem tylko, ze te ponizej to "wild" gwozdziki, a tej reszty na tych zdjeciach nie moge rozpoznac. Czy moze pomozesz mi w okresleniu co za chwasty mam jeszcze w ogrodzie?














Jakies skalniaki moze?














Na Twoja goraca prosbe wysylam Ci Siostro Ty moja zdjecia z czesci ogrodka






4 komentarze:

  1. O w mordę jeża!!!!! Ale mnie przytkało! Fantastyczny!
    Serio - Wasz ogród zrobił na mnie przeogromne wrażenie! Widziałam go w różnych kawałkach, ale dopiero teraz mogę go wreszcie zobaczyć w całej okazałości!
    Czy to gladiole tak pięknie kwitną i w takiej masie? A drzewo w pierwszym kadrze, to akacja, czy wisteria? No i te kamyki - faktycznie doskonały pomysł na ścieżkę dla niepotrzebnej wody.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie, to chyba irysy - ale o takim niespotykanym kolorze? Więc jednak pewnie gladiole....

    OdpowiedzUsuń
  3. Marysia, Danusia - liczę na Was, że pomożecie mojemu bratu odkryć, co za kwiatki ma w ogrodzie...

    OdpowiedzUsuń
  4. IMHO-napewno te niebieskie skalniaczki to -UWAGA- DELOSPERMA COOPERA,ta trawa to kostrzewa sina lub niebieska,widze też gozdzika ,a reszty nie znam-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń