niedziela, 13 marca 2011

Urodziny Wojtusia-Tatusia!


7 komentarzy:

  1. A najwazniejsze "Aby" - Abys juz nigdy nie musial wyjsc w morze - no, chyba, ze na Princess! KCB!

    OdpowiedzUsuń
  2. na Princess ale tylko jako pasazer lub opiekunka do Zandra :)
    Wielka buzka od nas wszystkich tatusiu - LOVE U!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tatusiu!!
    Najlepszego w urodzinowy dzien mam nadzieje ze kuchaz ci cos specjalnego upichci zreszta sa to Twoje pierwsze urodziny bedac dziadkiem!! tym wieksza okazja na zjedzenie czegos smacznego do brzusia, brzusia
    kocham i caluje Ci pysio !!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla Szanownego Pana najgoretsze zyczenia od Denver Klana!!
    Nie czekamy ani chwilki by przeslac Ci zyczenia w Twoje Urodzinki!

    Szybkiego powrotu do domu Ci zyczymy Dziadku, bys mogl wreszcie do Juniora powiedziec: "ach ty moj ukochany Gagatku!!"

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej lekko spóźnieni, a to dlatego, że mój Sławek też urodzony 13 marca! My również przyłączamy się do życzeń urodzinowych. Zdrówka i ciepła rodzinnego, którego jak widzę Ci nie brak Wujku! Mocno całujemy z Igoraskiem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No to ja za Toba jekne: Ojej!!!! Sławciu Kochany - od teraz bedziesz juz wisial na zawsze w rodzinnym kalendarium i nigdy wiecej nie zapomnimy o Tobie!!! A tymczasem wysylamy Ci bardzo, bardzo rodzinnego buziaka i wcale nie spoznionego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze ja ,jeszcze ja dołączam sie do Wojtkowych życzeń.....:)

    OdpowiedzUsuń